Hellbom’s Weblog

Just another WordPress.com weblog

Morgonklipp

Posted by hellbom på 12008000UTC01bUTCMon, 28 Jan 2008 07:39:45 +0000 26, 2007

img186.jpgKlockan nio började min tjänst på efterspaningsdetaljen på A 1, men redan klockan sex satt jag på Allehandas redaktion och klippte morgontidningarna till uppföljning och framtida bevakning. På det här fotografiet är jag klädd i civil kavaj, som jag antagligen har lånat av någon, men jag bär kronans skjorta och slips.

Fortskaffningsmedlet var cykel. Det var snabbaste sättet att ta sig genom stan. Vid den här tiden bodde vi i Västertorp, en bit bortom Telefonplan, så visst fick man motion.

Kommentera

 
